tirsdag 21. desember 2010

13 down, 1 to go

nå er jeg endelig ferdig med den 13 natta på jobb, og har _heldigvis bare ei natt igjen, så skal jeg hjem til mamma!
det må være noe av det tyngste jeg har gjort i hele mitt liv, og jeg kommer nok ikke til å gjære det igjen nei. men alt for å få fri i jula!

som dere ser (de som har lest bloggen min i det minste) så har jeg bytta bloggportal (igjen..), men jeg klarer aldri å bli fornøyd med et design, men her var det mye lettere å ordne designet, uten å skrive alle kodene selv, så jeg syns det var ganske greit!

3 kommentarer:

  1. helsikkeee, at du klarer å jobbe om natten SÅ lenge! :o

    SvarSlett
  2. Synes denne er fin! Elsker bakgrunnen, er så søt og harmonisk haha. Og fatter ikke at du gidder å jobbe natt...

    SvarSlett
  3. Vet dere, jeg jobba 14 dager natt, og jeg så seriøst ut som et lik etterpå, ikke kødd en gang! Det var noe av det første jeg fikk høre av resten av familien oO og hvorfor jeg er våken nå det fatter jeg ikke!

    SvarSlett