lørdag 25. desember 2010

jula varer helt til påske?

eller kanskje ikke.

jula er hvertfall over for min del, og jeg har absolutt ingenting i mot å vente et helt år til neste. Fikk hvertfall noen kule pakker! Og espressomaskinen jeg fikk av pappa og dem ble tatt imot med store armer!
mamma kjørte meg til min bedre halvdel i 9 tida, hvor vi bare slappa av og så på tv, typisk at jeg var så trøtt at jeg sovna på fanget hans i 11 tida, før vi gikk opp å la oss i 12 tida, trodde jeg, aleks gikk tydligvis ned og så south park med broren sin. Sorry kjære for at jeg sovna, IGJEN!
Gleder meg til å tilbringe masse tid med kjæresten min på nyåret, awh, i luff u darling <3
nydusja morgenfugl på julaften!

etter en runde under sminkekosten og litt rettetang så var jeg klar for julefeiring!

3 kommentarer:

  1. Haha du var jo dritsøt rett etter dusjen! :D

    SvarSlett
  2. Fin uansett du Maria ^_^

    Og ka skjer med at innlegget går lengre ned itte datomerkingen og inn i kommentarfeltet? o-O

    SvarSlett